Vill va blond! D:

Fyfan vad jag INTE vill vara brunett något mer!
Saknar mitt blonda hår som faaaaaaaaaaaan
 
↓↓Kolla själva vad snygg jag var innan↓↓
 
 
Och håret bara låg sådär snyggt av sig självt (när det var "naturligt" alltså) bara för att jag var blond!
 
↓↓Kolla nu när jag är brunett vad ful jag har blivit!!↓↓
 
 
[Ja vissa bilder är snea ni får vända på huvvet]
 

Ni ser ju själva?! Kan ju inte gå runt och vara brunett längre..
(Fyfan vad jag bjuder på mig själv för övrigt.. Och då har jag ändå inte tagit de fulaste bilderna!)
Och håret bara gör som det vill och är aldrig typ fint, MINA NATURLIGA LOCKAR HAR SERIÖST FÖRSVUNNIT! D:  BARA FÖR ATT JAG HAR BLIVIT BRUNETT!!!

Nä så LÄTT att jag ska bli blond igen!!
Fast det kommer nog ta ett tag :)
Ska försöka slinga det så ofta så möjligt så att det allt eftersom blir ljusare c;
För färga det tänker jag inte göra!
 
Nu vet ni det, hejdå!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0