21 December

Godkväll!
 

Jag hade inget bättre för mig just nu. Kollade anime men blev så otroligt uttråkad av någon anledning så tänkte att jag lika gärna kunde slänga in ett inlägg här :D
 
Fick ju jullov igår och den har VERKLIGEN varit efterlängtat!
Minns inte när jag senast längtade så mycket efter att få vara ledig!
Känns verkligen skönt, mår bra nu :3

Idag åkte jag och Julia in till stan för att köpa de sista julklapparna!
 
Kan helt seriöst inte fatta att det bara är 3 dagar kvar till julafton! :o
Har ingen jul-feeling alls! Känns fortfarande som om det är höst, det bara regnar och blåser hela tiden ju!
Har inte ens börjat lyssna på julmusik! xD
Tänker inte göra det heller förrän på självaste julafton, herregud alltså..
I vanliga fall brukar jag vara taggad till julafton, jag älskar verkligen julen!
Men det här jävla vädret, jag blir ju så ledsen.. :(
Jaja, det går ju inte göra så mycket åt. Tror nästan att jag har upplevt en av mina sista vita jular.
Känns ju som om snön är här under kortare och kortare perioder för varje år som går.
Jag hatar det, för jag älskar snön! Det är ju det bästa med vintern!
Oh well!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0