Godmorgon?

Ja eller jag har ju faktiskt varit vaken sen 9 i morse, och det är ändå för sent för godmorgon menmen.
 
 
Igår så blev det lite julbak, gjorde minkokosfudge :D
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR är recept om någon är sugen!
Det blev lyckat, ska smaka en idag sen för jag gjorde det aldrig igår ;)
 
Och idaaaag vet jag inte riktigt vad jag ska göra ;)
Typ kolla anime hela dagen :D
Är så himla sugen på att se Clannad igen, den är så otroligt bra! ;_;
Nästan 1 år sen som jag såg den nu, det är ju verkligen dags igen!
Jag hade tänkt vänta tills efter nyår, men jag tror inte att jag orkar vänta tills dess.
Kanske tar det idag? Kanske kanske....
 
Tycker verkligen ni borde se Clannad och sen komma och berätta för mig hur mycket ni grät!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0