Anime + Chai latte + gosig filt

Dagens misstolkande citat:
 

"Jag är kall och fuktig"
 
 
 
 
Måndagseftermiddagen har bestått av massa plugg, har haft så ont i hjärnan hela dagen så det gick inte speciellt bra med matten..
Så nu så ska jag bara krypa ner under min nya gosiga rosa filt som mamma köpte till mig idag och kolla anime och dricka chai latte! Kan inte bli så mycket bättre just nu som en dag som denna!
 
Idag blev jag också inte helt 100% säker längre på om jag vill bli hudterapeut, vill bli nagelteknolog också! Insåg idag hur mycket jag tycker om att jobba med naglar, vill lära mig meeeeeeeeer om det! ^_^
 
Och vill bara skriva ut att jag är så glad för Sofias skull! ^^
Vet inte om jag får skriva ut det här, så jag gör det inte.
Men ville bara skriva det :D
 
 
Slänger upp en gammal bild på mig i brist på andra bilder :DDDDD
japp och sne är den också :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0