För att jag kan, just därför! :D

Snodde denna listan i ett av Saras gamla inlägg ^^


BADGIRL/BADBOY

Har du rökt? – Japp, men det var snart 2 år sen och då feströkte jag bara ett par gånger ;)

Snusat? – Nej!

Rökt vattenpipa? – Jajamän!

Har du varit full vid fel tidpunkt? – Näääe det tror jag inte i alla fall c:

Gråtit inför mer än 10 personer? – Vet inte, inget jag minns i så fall!

Smygit ut? – Nääää, är duktig cheya!

Sovit bredvid någon av samma kön? – Jadå!

Sovit brevid någon av motsatt kön? – Ja det är väl klart ;D

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? – Ja!

Gråtit dig till sömns? – Ja, händer i mellanåt :/

Gråtit framför någon du älskar? – Ja.

Vaknat av att du gråter? – Njaaaeeaeae, alltså jag kan vakna ur konstiga drömmar och inte har någon aning om vart jag är. Och då blir jag rädd och någon gång har det väl hänt att jag fällt en liten tår kanske xD

Skrikit ord som hora och slampa till någon – Nej aldrig!

Mått bättre eller sämre av alkohol? - Både och, men för det mesta mår jag bättre :)

Slagit någon på skoj? – Vadå, värsta slagsmålet eller bara ett litet mesigt slag? Bara små slag har jag väl gjort på skoj!

Blivit slagen på skoj? – Ja, men sånna som inte gör ont då ;)

Varit på sol semester? – Jadå, flera gånger! Bättre än skidsemester, VEM FAN BETALAR FÖR KYLA?!

Badat i havet? – Jaaaaaaa!

Har haft snöbollskrig? – JAAA! ÅH jag längtar efter snön, vill så gärna ha snöbollskrig och göra snöänglar och allt! ♥o♥

Inte sovit på en hel natt? – Hahah, japp!

Varit på sjukhuset? – Jaaapp

Sovit i över 12 timmar? – Hahah, jadå flera gånger ;D

Sett en film mer än 10 ggr? – OHJA! Avatar, lätt bästa filmer ever!♥

Fått ett IG? – Har fått på något prov men aldrig i ett betyg :)

Varit ute en hel natt – Ja! :D

Bråkat med en vän – Jaaa, men det var längesen nu ;)



UTSEENDE

Hur lång är du? – 160cm! :D

Ögonfärg? – Blåa, eller?

Hårfärg? – Ja jag vet inte.. Mellanblond kanske? Mörkblond? Jag ska i alla fall bli ljusblond förr eller senare ^^

Stil? – Romantisk och sensuell? ;D Nej jag vet inte riktigt, älskar klänningar och kragar och söta kläder :3

Är du nöjd med ditt utseende? – För det mesta, men vissa dagar känner man ju sig fulare än andra ;p

Är du mogen?- Jag hoppas ju att jag uppfattas som det i alla fall! Men självklart kan jag ju vara riktigt omogen ibland också, hihih!



FRITID

Du har varit på läger? – Jaaa när jag var liten ;)

Du skriver låtar/dikter? – Nej det är nog inte riktigt min grej..

Du kör handboll/basket? – Näää hatar bollsporter!

Du kör fotboll/innebandy? – Innebandy är kul, men det räcker att jag spelar det någon gång på idrotten c;

Du är ofta med kompisar? – Ja det är väl det jag gör mest på min fritid ;D



DU TYCKER OM ATT

Prata? - Vad har man annars munnen till?

Sova? - Bästa som finns att göra när man är trött! :D

Gå upp tidigt? - Hellre det än att sova bort en hel dag ;)

Lyssna på musik? - Jaa självklart!

Lyssna på musik i headset? - Det bästa som finns när man sitter på bussen ^^

Vara på stan? - Ja såklart!

Vara ensam? - Kan vara skönt ibland :)

Att vara kär? - BÄSTA som finns!♥

Vara i skolan? - Tycker om att vara i skolan, gillar min klass och mina vänner! De gör dagen alltid roligare även om det är en lång och tråkig dag ;D

Vara hemma? - Är ju alltid skönt att få maten serverad och slippa ta ansvar än när man bor själv och det är alltid härligt att umgås med familjen, dock inte för lång tid! Då kan det vara skönt att vara och bo själv och känna sig självständig och bestämma lite själv!

Shoppa? - Vem gillar inte det?!

Kolla på film? - En av de bästa sakerna jag vet!



HYGIEN

Hur ofta duschar du? – 1-3 gånger per dag!

Använder du parfym? – Ofcourse ;D

Använder du deodorant? - Min bästa vän ibland♥


DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? – Inget av dem! xD

Tv/Data? – Datorn såklart!

Blå/Rosa? – ROSA!

Fest/Softa? – Båda! Beror verkligen på vilket humör jag är på :)



FRÅGOR

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? – En :)

När kramade du någon sist? – Idag;D

När fick du senast en komplimang? – Idag, för mina naglar :D Även om jag precis har klippt ner dem xD


HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös: – Ja när jag svimmat xD

Gjort något riktigt dumt: – Har jag säkert gjort men kan inte komma på något just nu ;)

Gjort något du verkligen ångrar: – Inte nu på de senaste åren i alla fall :)

Varit nykter på någon nyårsafton: – Men ja vem har inte varit det när man var liten? xD

Åkt ambulans: – Jaapp

Gjort nåt olagligt: – Haha ja, CYKLAT UTAN CYKELHJÄLM INNAN JAG VAR 15!!!! Badass Lisa!

Blivit polisanmäld: – Nope!

Skämts över dig själv: – Hahah, ja ett antal gånger!

Sagt jag älskar dig och menat det: JA sjävlklart!

Tagit droger: – Neeeeej

Vilka kläder sover du i: – För det mesta bara trosor ^^

Vad hatar du verkligen: –

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Jaaaa, men jag var nog aldrig riktigt kär då ;)

Är du ensam nu: – Japp, helt ensam i min säng :D:D:D:D:D:D

Vill du gifta dig: – Skulle kunna tänka mig att göra det, men det är inget jag känner att jag måste :)

Vill du ha barn: – Jaa ;D



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: – Japp! (kollade på anime, HAHA)

Kramat någon: – Jaooo!

Pussat någon: – Jäää!

Köpt någonting: – Jaaaaa

Sjungit: – Jaaaaaaa

Saknat någon: JAAAAAAAA



HAR JAG?

Digitalkamera: – Hade en, den funkar inte längre. Stendöd. R.I.P.

Telefon på rummet: – Min egna mobil? :D

Bra kompisar: Jaabsolut!

Tar du receptbelagda mediciner: Nääää ;D



ANNAT

Hur mår du just nu? – Super! Är lite trött bara så ska snart sovaaaa ^^

Har du piercat dig? – Yeee!

I så fall, vart? – Öronen och naveln :3 Måste seriöst köpa ett nytt smycke snart, har haft denna över ett år! xD


FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din mamma? – en havtimme sen ;)

Hur länge sen var det du träffa din pappa? – En timme sen :D



ÖVRIGT

Är du hungrig just nu? – Nope!

Vad är klockan nu? – 22:31

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Bara blogg.se ;)

Gillar du punk-stilen? – Vet inte, tycker väl varken illa eller bra om den.

Har du sminkat dig idag? – Jarrååå

Lyssnar du på musik just nu? Nej :)

Vad gillar du för musik? – Festmusik, lugn musik och intrumentalmusik (heter det så?) sånna låtar där ingen sjunger alltså xD
 
 
 
 
SÅ DET VAR ALLT HOPPAS NI HADE EN TREVLIG LÄSNING!
Godnatt ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0