"Man bara stoppar in den och kör runt den lite!"

Jag vill att mitt hår ska växa snabbare, ge mig ett mirakel snälla!?
 
 
Hej tjena!
Idag var det en kort dag i skolan, precis som varenda onsdag :D
Börjar kl 10 med endast 1 svenska lektion, klagar verkligen inte!
Men det tråkiga är att vi har grupparbete i svenskan nu och det känns som om min grupp inte kommer någon vart! D:
Ja brukar vara van vid att andra typ gör jobbet i gruppen, men den här gången är det nog jag som får ta initiativet och vara en liten ledare istället ^^
Ingen i min grupp är dålig eller så men jag får panik för vi ska börja redovisa om 2 veckor och det är mycket som ska göras!
 
När jag kom hem idag sen så var jag (äntligen!) och kollade på lägenheten som vi ska flytta in i sen :)
Det var nice och för första gången i mitt liv kommer jag bo i ett hus/lägenhet med bara en toalett xD
Och mitt rum är jättestort! ♥o♥
Älskade allt, vill flytta in direkt!
 
 
Funderar på när jag ska träna idag senare :)
Om Julia vill träna ikväll så får jag vänta tills dess, annars tar jag det efter att jag har ätit lunch!
Är så otroligt hungrig och det luktar såg gott ifrån köket GAAAAH jag vet inte vart jag ska ta vägen!
 
Jaja, hejdå! :3
 
 
Bjuder på en liten mystiskt bild på mig också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0