Kanske man skulle skippa gymmet idag..

Fyfan vad jag längtar tills nästa gång jag ska till frisören!
För då ska jag slinga håret och då är jag ett steg närmre att bli blond igen! ^^
 

Dagen idag har varit sådär.
Har varit allmänt trött och allt.
 
Skolan idag bestod av 1 svenskalektion.
Råttbajskillen (internskämt) var tydligen norsk så han höll i vår lektion för att vi skulle lyssna på norksa osv.
Men han började berätta om hur språket har spridit sig över hela världen och att alla som är svenskar egentligen är från Indien. Och sedan sista 10 minuterna gick han igenom lite snabbt om norska dialekter och sånt c;
Tyckte det var en helt okej lektion ändå :)
 
Efter det så åkte jag, Sara och Sofia in till Eurostop för jag och Sara skulle köpa skor och lite annat! :)
ALLTSÅ detta är typ 7:e paret jag köper i år!!
Brukar ALDRIG köpa så mycket skor!
But I like it ;)
De är fett sköna, det är sånna Uggs (fast inte äkta då, obviously) och de är fett sköna! ♥_♥
 
Ska ta och börja med ett arbete som vi har till stylisten.
Den är till imorgon.
Och jag ska börja nu.
Bra jobbat.
Känner att jag fortfarande kvar i mitt spår med att skjuta upp med saker sen jag gick naturvetenskap.
Inte bra.
Men det är ett rätt så roligt arbete så jag klagar inte!
Vi ska göra ett kollage :)

Orkar inte berätta mer.
Haha.
Jag är så bra på att blogga.
Fattar inte varför jag inte är känd än?
 
Kanske kan visa det sen när jag är färdig?
Eller något sånt?
 
Men nu måste jag börja med det på riktigt!
Har ju inte tid att sitta här.
Ska nog skippa gymmet sen med.
Orkar nog inte idag.
Har sån jävla skoskav också!
Compeeden bara trycker på som fan vilka skor jag än har på mig.
Till och med sånna som jag använt hur länge som helst!!
Så förbannad jag är.
Undrar hur det ser ut under skoskavsplåstrerna..
Det är nog ingen vacker syn...
Ska ta av dem en och se hur de ser ut!
 
NEJ MEN på riktigt så måste jag börja med arbetet,
 
hejdå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0