Hej?

Hejsan!

Hoppas ni alla har en god eftermiddag!
För de har jag. Har nästan inga läxor till den kommande veckan.
Ganska lätta ändå om man tänker efter.
Förutom den där matten med talsystemet.
Fast ska jag vara ärlig har jag inte ens kollar på den än..
Men ska göra det! Har ändå varit duktig idag tycker jag och har gjort en del läxor.

Lyssnade klart på Narwhals 10 hours idag med!
Nu kan jag hela texten med! (y)

Narwhals, Narwhals
Swimming in the ocean
Causing a commotion
Coz they are so awesome

Narwhals, Narwhals
Swmming in the ocean
Pretty big and pretty white
They beat a polarbear in a fight

Like an underwater unicorn
They've got a kick-ass facial horn
They're the Jedi of the sea
They stop Cthulu eating ye

Narwhals
They are Narwhals
Narwhals
Don't just let em touch your balls

Narwhals
The are Narwhals
Narwhals
Inventors of the Shish Kebab

Erkänn fäääjjn text?!
Nee, men man tröttnar aldrig på den heller!
Helt sjukt ju...

Okej, innan detta året är över så ska jag:

- Få A på något
- Få en iphone på ett eller annat sätt.
- Tona håret mörkbrunt.

JA NI LÄSTE RÄTT!
Den blonda cheyen Lisa ska bli en brunett!!
Woow....

Nej, men jag tänkte färga det först.
Men det fick jag inte jävla mamma, fuck you.
Så jag tänkte tona det istället, för om jag inte blir nöjd så tvättas det ur och massa ;)
Jag gjorde ju massa bruna slingor för typ 3 och ett halv år sen.
Tyckte jag var fint då, men sen blev jag fjortis och ville vara blond och massa.
Hur som helst, så nu när jag ser tillbaka på bilderna inser jag hur ful jag egentligen var och bestämde mej för att aldrig bli brunett igen. Det var blond jag skulle vara.
Punkt jävla slut.
Meeeen, nu blir jag ändå sugen på att bli mörkbrun, jag vill göra en förändring!
För nu har jag sett likadan ut lääänge.
Time to make a chande!
Jag ska bli mörkbrun.
Tycker det är så fint med mörkt hår till vintern.



För är det inte rätt så snyggt ändå?!
Trots den dåliga redigeringen..


Kommentarer
Postat av: molly

lisa saknar sid massor! måste ses snart! ♥

2011-10-16 @ 18:50:53
URL: http://mollydacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0