asså nej jag orkar inteeee!!

Jag kommer sitta med läxor här ända tills att jag ska gå och lägga mej ikväll...
Inte kul ALLS!
Men vad har jag för val då? ;o

Och det blåser så mycket att stugan trillar omkull..
Men jag är inte rädd längre!
inte än i alla fall..

OCH IMON SKA DET REGNA IGEN!!
asså jag oooorkar inteee med deeet!!
Funderar faktiskt på att ta bussen imon igen.
Men jag vill inte att den ska vara sen igen,
för då blir allt plötsligt jobbigt igen..

För övrigt hade jag besöksrekord igår IGEN!
9 unika den här gången, fortsätt besöka min blogggggg! :D:D:D
Jag blir så glad när man kollar statistiken ;)
hehe...

Shoppade lite i stan efter skolan med mammi o pappi.
Kul! Och jag fick saker jag verkligen behövde!
Nu längtar jag tills jag ska börja få studiebidraget igen så att jag kan börja köpa höst/vinter kläder!

OJOJOJ! Jag är sen till mitt och julias hemliga möte på msn!! OHNO!
Hoppas hon inte blir arg, men hon är inte arg på mej lika mycket längre, för nu har jag ju börjat blogga igen ;)

här kommer en sötis bild på oss från juli:


Jag skiter fan i hur jag ser ut, jag tycker jag är SÖT!


Kommentarer
Postat av: julia

klart jag inte blir arg på dig lilla lisa, nu när du har blivit en bloggare igen ;) hihihi.

2011-09-07 @ 20:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0