AW YEAH

JAG HAR 2 UNIKA BESÖKARE OCH JAG KÄNNER MIG SÅ KÄND
 
Jag tänkte innan att det skulle bli roligare att blogga när skolan börjar och så, för då har jag roliga saker att berätta och sånt!
Men så kom jag på att jag går ju inte kvar på natur så jag kan inte skriva inlägg där jag klagar på Nils som förklarar lika bra som en förmöglad sten eller jobbiga projektarbeten som jag inte hjälper till ett piss med eller irriterande personer man bara vill kasta en stol utan sittdyna i huvvet på som går i min klass eler alla lektioner som jag inte lyssnar på för jag sitter och spelar spel på spela.se...
För nu går jag ju en linje jag vill som jag har sjukt kul på och med en härlig klass med härliga tjejer..
 
HAHA alltså varför är jag besviken över det?! x'D
Detta är ju typ drömlinjen med drömklassen för mig!!
 
Förhoppningsvis händer väl andra saker som jag kan klaga på :)
 
ALLTSÅ VARFÖR MÅSTE JAG HA SAKER ATT KLAGA PÅ FÖR ATT BLOGGA BRA OCH ROLIGT?!
Nää jag fattar inte det heller, men jag läste alla mina gamla inlägg på den här bloggen.
Alla roliga inlägg (ja jag skrattar åt mig själv, men jag är ju så jävla rolig så vem kan inte låta bli?!) var ju typ när jag var irriterad eller arg eller klagade på saker eller när jag gång på gång berättade att jag hade hittat ett nytt och kul spel på spela.se som jag nördade på lektionerna...
 
Jag hoppas väl att jag kan vara lika rolig ändå utan naturlinjen.
FÖR DET ÄR JU TYDLIGEN SÅ VIKTIGT FÖR MIG ATT VARA SÅ JÄVLA ROLIG HELA TIDEN!
 
Näää förlåt jag spårar ur..

Men nu ska jag dra och duscha i våran dusch som vi har i vårat badrum. HEJDÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0