Tänk om man vore en askänd bloggare?

Blev inte bra på någon bild. Ville bara göra dubbelhaka på alla bilder och slänga upp dem i ett inlägg.
För att... Varför inte?
Så här har ni en bild från mig i Rhodos, typ första kvällen där:
Ser väldigt glad ut i alla fall!
 
JAJA reta mig igen för vitlök osv....
 

Idag har jag gjort MASSA saker redan!!!!11!!!111!11
[ överdriver ]
Var på gymmet imorse.
Det var gött.
Sedan kom jag hem och åt frukost.
Det var gött.
Sen duschade jag.
Det var gött.
Sedan var jag med mamma i Hylte city (WOHOOOO)
Det var gött.
Så jag lånade lite manga och köpte en scrub.
Det var gött.
Sedan köpte vi proteinpulver.
Det var gött.
Sen åkte vi hem.
Det var gött.
Sen städade jag mitt rum.
Det var gött.
Fast jag har inte städat färdigt än.
Det var gött.
Drog precis upp min rullgardin så nu får mitt rum lite solljus.
Det var gött.
 
 
Senare ikväll ska jag och julia gymma för jag är så fet så jag behöver det.
Skulle behövt gymma 4ggr om dagen men yolo.
SÅ jag gymmar ikväll för andra gången idag sen.
 
kommer inte gå något mer att skriva.
orkar inte heller för den delen.
fan vad sugen jag blev på att spela spel på spela.se.
de var  länge sen nu..
ska göra det.
 
Här har ni en bild på mig från idag, ni ser hur seriös jag är. Tog den mest seriösa för jag vågar inte lägga upp de andra.
 P0RR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0