HEJ! (2 och en halv vecka senare)

Idag ligger jag bara hemma och slappar!
Åkte inte till praktiken idag pga av att det är storm.
Skolan hade liksom beodrat detta, att tänka på vår säkerhet i första hand och helst inte åka buss och tåg :)
 
Så idag blir det bara slappedag, har inget bättre för mig ändå..
Ska göra lite läxor också nu när jag ändå har tid, så att jag får det gjort liksom ;)
 
Om 1 vecka är det Lucia också!
Sen är det inget mer intressant som händer nästa vecka,
Absolut ingenting.
 
 
JOOOOO Julia och Lisa fyller ju 18! :D:D:D:D
SÅÅÅ ska till Lisa på lördagen och fira dem och sedan ska vi ut!
Kommer bli så aweesoooome!
Och Victor får vara själv hemma i stugan och mögla :3
Näää skojar, inte ska han väl mögla ;)
 
 
wellwell, nu måste jag fortsätta, så vi höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0