♥Dag 1 - Min favorit serie♥

(Jag hittade en gammal lista bland mina utkast, så jag tänkte att jag lika gärna kunde använda den!)
 
 
 

Jaoo..
Jag kan inte välja bara EN serie, utan jag har favoriter inom olika kategorier.
Så jag kan nog inte bara välja en enda ;)
 
1. Family Guy
Ja, jag hoppas att de som känner mig hade kunnat lista ut det!
Jag älskar humor och Family Guy har exakt samma humor som jag söker!!
Det är en så sjuk humor och de gör så sjuka saker, asså herregud..
Jag kommer nog aldrig tröttna på den.
 
 
2. Solsidan
Behövs det verkligen en förklaring varför jag gillar detta programmet?
Kolla på det själva så fattar ni varför!
(Fast förmodligen så har ni redan det)
 
3. Naruto
Naruto är en anime som är så sjukt jävla bra!
Jag började kolla på när jag gick i 6:an. Det var då den sändes första gången i Sverige på ztv.
Jag vet inte riktigt hur jag hittade den, men det var väl en morgon när jag ville lyssna på musik och så var det Naruto istället.
Jag tyckte om det så himla mycket så jag gick upp varje dag extra tidigt för att kunna kolla på det!
Sen typ glömdes det bort, jag vet inte riktigt hur. Men jag slutade i alla fall att kolla på det.
Och nu i december så bara *POFF* kom jag ihåg det igen och började kolla från början.
Helt sjukt att jag bara kom ihåg det helt plötsligt, men BRA att jag gjorde det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0