Lite om igår, idag och kommande dagar ^^

Bild från igår innan jag åkte till Lisa. Vet inte varför jag börjar varje inlägg med en bild på mig. Det bara är så :3
 
Igår väcktes jag av ett sms från Lisa -.-'
Blev arg för att hon störde mig mitt i min skönhetssömn, what the duck liksom?!
I alla fall så tvingade hon mig att komma till henne på kvällen *SUUUUUUCK*
Nej men hade kul c:
Vi lagade lite mat och hade det så romantiskt tillsammans♥
Sedan kollade vi på 2 filmer som gick på tv; Polisskolan 7 och Love And Other Drugs.
Hade inte sett den andra innan, men den var bra :D
Mycket sex i den och det gillar vi!
Fast man fick inte se mer än hennes bröst :'(
Blev fett besviken..
(Lisa wtf?!)
 
Sedan kom Lisas bror Pontus med alla hans fulla kompisar och satte sig med oss och efter ett tag kom även Julia vinglandes in och var väldigt fnittrig (undra varför..)
SÅ vi drack lite med dem. Spelade ett ölspel. Eller vad det var. Det var kul. Jag förlorade.
Och sedan gick vi och la oss, var mysigt :3
 
Och idag har jag inte hunnit göra så mycket sen jag kom hem.
Jag hade planerat att sitta med läxor hela dagen men jag satt vid datorn och gjorde annat hela dagen istället.
Så dålig jag är :')
Men jag hade tänkt räkna matte efter detta inlägget och göra läxor tills sängen kallar :D
Så duktig jag är :'D
 
Och imorgon har vi ingen idrott YES så jag har sovmorgon YESYES!
Och jag behöver inte sminka mig heller för vi ska jobba med specialeffekter imorgon i skolan!
GÖÖÖTT!
 
Japp, så nu vet ni!
Kommer förmodligen att blogga mer i veckan.
Och om jag inte gör det så vet ni på ett ungefär vad jag ska göra så ni kan stalka mig ^^
 
Det är så kallt här hemma.
Fryser så mycket jag får panik D:
Ska ta en lång och varm dusch sen..
Mums
 
Det var allt jag hade att skriva om nu, vi höres!
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0