VADÅ RUBRIK SAKNAS?! JAG KANSKE INTE VILL HA NÅGON?!!!??!11++1+?

HAHA alltså jag har ju typ alltid denna tröjan när jag ska ta webcam kort! x'D
Tänk om jag skulle slängt hela min garderob och bara gått i denna tröjan! :'o
Den är fett skön och mysig, men nej tack!
Fast jag skulle lätt gjort det för 1 miljon kronor! :D
 

Körde på eyeliner idag!
Var ett bra tag sen jag använde det så jag har verkligen ingen teknik kvar..
Är tillbaka på ruta 1 när det gäller att lära mig hur man målar en eyeliner ;)
Gick skitdåligt, fick hålla på hur länge som helst.
Gav nästan upp!
Men det beror faktiskt också på att det är en sjukt dålig eyeliner jag har!
Den suger.
Jag måste verkligen köpa en ny, men det är mest av lathet som det inte blir av.
Ska nog ta det nu i veckan!

Igår var jag på praktik för 2:a gången. 
Fast igår var det bara jobbigt och segt och jag ville verkligen hem efter lunchen..
 
Jag tänkte att jag skulle tagit lunch vid 13:00 någonstans där.
Men så vid 12 så hade jag typ inget att göra så jag fick pressa fram massa småjobb som jag kunde göra.
Och sedan fick jag ta lunch tidigare, HEHE.
 
Så sedan när jag kom tillbaka så satt jag typ i 1,5 timme och gjorde ingenting.
Pratade med en som jobbade där och läste lite broschyrer.
 
OCH SEN så fick jag plötsligt ansvar över telefonen!
Fick typ en hjärtattack när de sa det till mig :oooOOOOOooO
Får typ en nu när jag tänker tillbaka på det cx
 
Först så var det en som ringde som ville avboka sin tid, så jag gav telefonen till en annan för jag visste inte hur man skulle fixa det xD
Men nu vet jag, jag lärde mig :)
Och sedan var det en som ville komma en halvtimme tidigare, så jag fixade det.
Trodde jag.
Råkade typ dubbelboka 2 personer och så trodde jag att jag hade pratat med den ena av dessa personer när jag hade pratat med den andra.
Fick panik i alla fall, men det löste sig :)
De som jobbar där är så snälla och sa hela tiden "Men det gör ingenting, det är inte så lätt. Speciellt inte första gången!"
 
Men fan vad panik jag får nu när jag tänker att jag med stor säkerhet kommer att få svara i telefonen nästa vecka också.
Kommer ju typ haverera hela bokningssystemet!
Snälla döda mig någon.
Nej men det kommer säkert gå bra!
Man måste ju göra fel för att lära sig!
Eller? D:
 
Jaja, sedan stod jag och tvättade sminkpenslar hur länge som helst kändes det som!
Inte för att jag klagar egentligen, tycker faktiskt det är kul att tvätta penslar! :D
Men jag fick så ont i ryggen, fattar inte varför!
Det är nog något fel på mig. Får ju ont vad jag än gör känns det som..

Sedan fick jag sluta vid kvart över 17! :D
 
Var hos Jonas och Ida på kräftskiva med mamma, pappa, Eddie, mormor och Ove :3
Var ASNICE!
Älskar uppesittarkvällar! Speciellt med Jonas och Ida! :D :D :D
Vi satt uppe och pratade till typ halv 4, och sedan stod pappa och Jonas vid världskartan och löste världens mysterier till klockan halv 5. HAHAH alltså jag orkar inte..

Annars händer väl inget.
Vill att Julia och Lisa ska komma hem från London.
FÖR DE HAR EN PRESENT TILL MIG OMG JAG UNDRAR VAD DET KAN VAAAARAAAAA!!
och så bara är det något oseriöst...
DET ÄR DET SÄKERT, bara för att de sa att jag skulle älska det!
Så de fyller upp mina förväntningar och sedan så är det inget märkvärdigt alls!
Typ en massa vitlökar.
För haha vad kul det var då...
Börja inte det skämtet dö ut nu eller?
Kom på något nytt vi inte hört -.-
 
HEJDÅ
 
jääävlar vad mycket jag skrev såg jag nu :o
 
jaja
 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0