red

I helgen spenderade jag några soliga och glada dagar i Göteborg!
Min kusin skulle konfirmera sig så då passade jag också på att stanna över några nätter i storstan.
Det blev 2 dagars shopping och så var vi på bio och kollade på Bad Neighbours.
Riktigt rolig film alltså, borde ni kolla på!
En riktigt mysig helg var det!
Min själ måste ha varit född en storstad.
Känner mig alltid så hemma i större städer.
 
I tisdags bestämde jag mig lite spontant att byta hårfärg och det blev rött med lite rosa och lila skiftingar i.
Låter helt stört men det blev faktiskt väldigt bra!
Det blev dock mörkare än vad jag trodde att det skulle bli men jag tyckte ändå att det var sjukt coolt så jag kan absolut gå runt som det ser ut nu!
Hon trodde att färgen skulle tvättas ur lite eftersom att mitt hår var såpass blont och så var det lite slitet också, så det kommer typ bli ljusare. Och så bleker solen en del också.
Och jag kunde komma tillbaka och bleka det om jag ville ha det ljusare.
Men jag känner att jag inte har dem pengarna riktigt.
Okej det är inte ens jag som betalar för mina besök hos frisören (låter så otrolig bortskämd...)
Men jag vill inte punga fram pengar av mina föräldrar bara för att jag kan.
 
I onsdags så bokade jag äntligen min uppkörning! :D
Känns bra att ha ett mål att jobba mot nu, så blir man lite extra taggad!
Känns gött som fan!
 
Och nu är det äntligen fredag och helg igen!
Ska träffa Jasmine med Sara i eftermiddag, men annars så tänkte jag nog bara ta det lungt.
För det mår min kropp bra av.
Att ta det lungt och inte kröka varenda helg.
Säger ju sig självt.
Ska bli en mysfredag!
Är otroligt sugen på chips!♥♥♥
Ska se om jag kan skicka ner Eddie till affären sen...
MOHAHAHAH stackarn..
Vill han inte får jag leva utan för jag orkar inte cykla ner.
Kanske lika bra det i så fall.
NÄ nu tänkte jag laga lite food.
 
Vi synes och höres!
Hare gott haaj!
 
 
Och här har ni en bild på min nya hårfärg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0