Etta etta tvåa ring om du är i nöd

Godkväll alla läsare!♥
 
Exakt en vecka sedan jag skrev nu!
Ska försöka skärpa mig med bloggandet.
Hade ju tänkt lägga upp en inlägg per dag i alla fall.
Går ju bra.
JAPP.
 
Men denna veckan har varit bra.
Sara och Camilla var på kryssning måndag till onsdag.
Så grät mig till söms första delen av veckan.
Typ.
 
Nä.
Men ah.
Sen var vi på fashionshow i Borås i torsdags.
Det var nice.
Jag, Sara och Ronja fikade i Knallehallen och snackade skit.
Var rätt kul.
Sen rattlade vi runt lite.
 
Helgen var också bra.
 
Hahha pallar inte skriva mer.
Här har ni bilder.
 
Lite randombilder sådär.
 
På tal om inget.
Måste färga mit utväxt.
DIRR!
Ska nog fixa den blonda delen av mitt hår i en annan färg.
Ska nog beställa på nätet nu.
DIRR!
 
Skulle skriva något annat som jag glömde.
Juste.
Låsknappen på min mobil är sönder.
Gud vet hur det gick till.
Jag vet också hur det gick till.
Tappade den.
Så är det.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0