Favoritsaker

Dag 5 - Favoritsaker
Dag 6 - Dåliga vanor
Dag 7 - Bloggfavoriter
Dag 8 - Mina favoritskor
Dag 9 - Såhär ytlig är jag
Dag 10 - Mitt bästa vän
Dag 11 - Min favoritbutik
Dag 12 - Mina favoritartister
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Det här gör jag aldrig om
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om inatt
Dag 22 - Vad jag vill ha för tatuering
Dag 23 - Vad ska mina barn ska heta
Dag 24 - Mitt favoritställe
Dag 25 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 26 - Min musiksmak
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Dagens klädval
Dag 29 - Bästa tidsfördrivet
 
 
 
Aaaaah jag antar att jag ska skriva om mina favoritsaker, alltså SAKER och inte favoritsaker att göra?
Ah då fattade jag rätt skitbra :)
 
1. Min lila dildo
 
Hahah men självklart måste ju den stå som nummer 1 på min lista!
Behöver jag ens formulera varför?
Den är fett skön att använda när jag är kåt och är hemma på kvällarna.
Den kommer hänga med mig ett långt tag♥
 
2. Min mobiltelefon

Min kära elektroniska sak som jag knappt kan leva utan♥
Nåja, nästan!
Men min iPhone är ju så himla praktisk!
Jag kan ta bilder när jag vill.
Googla efter något snabbt när jag vill få reda på något.
Smsa gratis via iMessage.
Spela mina älskade spel♥
Snapchata mina vänner♥
MED MERA!
Tror ni fattar poängen.
Yes.
 
3. Min plattång

Mitt allt.
Den kan göra mitt hår både platt, vågigt och lockigt.
Behöver fan inget annat för att fixa mitt hår med.
Den klarar vad som helst.
 
4. Min dator

Hahah, höll nästan på att glömma min dator!
Så sitter jag för helvete framför den och skriver på den.
Sjukaste..
Men aaah självklart måste ju den vara med på listan.
Kan göra nästan allt som min mobil kan.
Fast det är lite smidigare och går snabbare.
Och så kan jag spela Sims på den.
Lovely.
 
5. Gamle Opeln

Får ju självklart inte glömma bort min Gamle Opel♥
Han tar mig vart jag än vill.
Om han har bensin i sig.
Han är lite seg att köra men det gör inte mig något.
Älskar han ändå min käre Gamle Opel♥
 
 

Kan faktiskt inte komma på fler saker nu..
Hoppas ni tyckte om min lilla lista!
 
hare gott haaj
Här har ni en bild på Gamle Opeln♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0