Hallelujah


Hallelujah nu var det 2 veckor sen jag uppdaterade bloggfan..
Och nu måste jag tänka efter vad jag gjort de senaste 2 veckorna så att jag kan uppaterata ALLA mina 5 läsare.
Typ.
 
Jag taggade hela förrförra veckan till studentfesten som var på torsdagen!
Verkligen heeela veckan.
Det var det enda jag kunde tänka på och prata om!
Och tills slut kom dagen som jag hade väntat på så länge♥
Och jag, Sara och Julia taggade till det genom att ta en välbehövlig powernap på eftermiddagen.
Hahha..
Jag var ju då Kleopatra.
Bilder kommer nedan sen!
 
MEN DET VAR SÅ JÄVLA KUL DÅÅÅÅ!!
Visste inte att min klass bestod av sånna vilda pumor!
Förfesten i stugan var bäst.
Ocean sög.
så jävla litet.
så jävla mycket folk.
:(
Inte ens full.
Men hade sjukt kul ändå.
Men nästa gång ska jag dricka öl istället för vin.
:)
 
Kvällen var så jävla galen, orkar inte skriva allt här heller..
Blev efterfest i stugan med Sara, Julia, Jesper och Kalle.
Fast Julia däckade så fort hon kom in.
Och Sara gick också och la sig efter en halvtimme typ.
Så satt där med Jesper och Kalle och snackade och allmänbildning.
Fast sen orkade inte Jesper heller vara uppe så vi alla gick och la oss.
Bra kväll.
 
 
Dagen efter var jag inte alls bakis.
Hade bara så förbannat ont i huvvet.
Och trött var jag också.
Jättetrött.
Drog till skolan och samlade poäng och åkte tillbaka till stugan och sov.
 
Den fredagen spenderade jag och Sara nyktra och Sara var chaffis och jag var HemligSpionagent medan Jesper, Jim och Kalle drack och hade trevligt.
Bästa citatet på hela kvällen kom från Camilla:
"VÄNTA!! JAG BEGÄR DITT NAMN!!"
Bara de som var där fattar.
Det vill säga jag och Sara.
Orkar inte ens berätta :)
Resten av den helgen tog jag det lungt.
Tror jag.
Kommer inte ens ihåg.
Vem vet vad jag gjorde?
 
Oooooch hela förra veckan hände inte så mycket.
Som vanligt i mitt otroligt ointressanta och händelselösa liv.
 
I fredags fick jag dock provpraktiksera på min nya praktik.
På Cubus :)
Det första butiksägaren frågar mig är: "Vad vet du om Cubus"
Och jag tänkte bara oh shit jag vet ingenting och sa: "Ehm, jag vet inte så mycket är inte särskilt påläst.." och jag bara kände hur jag sänktes i hennes ögon..
Jag måste verkligen börja köpa kläder där så hon ser att jag ens är intresserad.
Har redan kollat ut en mössa jag vill ha.
Yes.
Men det var faktiskt kul och jag fick en ny vän och jag åt lunch med henne.
Skitbra för då slapp jag gå till skolan och äta helt själv!
SÅÅ AAAH kommer jobba på Cubus varje fredag 10-18 så ni kan väl snälla komma inom och hälsa på mig?
Snälla det måste se ut som om jag har vänner.
De frågade mig vad jag skulle göra denna helgen och jag sa att jag inte skulle göra något för jag hade inget planerat.
För det hade jag inte.
Och alla andra skulle iväg och göra saker och de tror säkert att jag inte har några vänner och är så jävla ensam.
Så måste bevisa motsatsen för dem.
 
Yes som sagt så har jag inte gjort något speciellt i helgen alls.
Bara varit hemma.
Körde Eddie till LBS för öppet hus och herre min dag vad jag ångrar mitt gymnasieval igen.
Hade så gärna velat göra spel och grejer.
Men det är nog bra som det är nu ändå.
Annars hade jag inte träffat de människor jag känner idag.
Kanske.
Vet vet.
Hur fungerar livet ens?
 
OOOOCH sista grejen nu..
Ikväll efter gymmet så ska jag fixa med mitt hår...
En grej...
Som är lite hemligt...
Mamma vet inte om något.
Hon kommer döda mig...
hehhe..
Vilka kommer på min begravning?
Kanske publicerar en bildjävel på bloggen sen.
Eller kanske inte.
Vet fan vet när denna bloggen kommer uppateras igen?
 
hare gott haaj
Min outfit dåå på studentfesten!
 
Och min sminkning som jag blev rätt nöjd med faktiskt :)
 
Och här tog Kalle en bild på mig som han tyckte var skitfin verkligen.
 
Och här är en bild från Saras MyStory (som för övrigt var på ca 260 sekunder...) på Sara och Ronja på Ocean. Och jag måste bara lägga upp den för Ronja är så otroligt ful på denna jag dör.
 
Och här slänger jag upp en bild på Luna med!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma Julia

Jag älskar att du alltid skriver "bloggfan", "bildjävel" osv, haha!! Och jag ÄLSKAR att jag hör din röst i mitt huvud när jag läser allt. Alltså åh, hahahhah. Saknar dig <3

Svar: HAHHAHHA åh du är söt! :')Saknar dig med!♥
maattanenlisa.blogg.se

2014-10-20 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0