Everybody Wants To Rule The World

Tjäääna tjääna!
 
Mitt busskort gick ut idag.
Så köpte ett nytt.
Intressant.
 
Nä men i lördags var det den mest spontana utgång som jag haft i hela mitt liv.
Gick till Camilla för skulle lägga eyeliner på henne för hon skulle dra ut.
Så bara 10 min innan bussen går "vill du inte följa med?"
"Jo okej TAGGA FEEEEST!"
Så det blev utgång i lördags och det var asnice och hade askul.
 
Denna vecka hitills har varit ganska händelselös.
Eller njae.
Var ledig igår så stack till gymmet med Sara och Camilla.
Sedan satt vi hemma hos Camilla på hennes altan och chillade och drack kaffe hela eftermiddagen.
Vi planerade en hemlig sak som jag inte vet om vi får berätta för någon.
Inte för att det är värsta stora grejen men jag är asexcited över det!
 
Och nu sitter jag och väntar på att Camilla kan komma hem så vi alla kan åka till gymmet igen.
Spenderar typ 100% av mitt liv på gymmet nu för tiden OCH JAG UNDRAR NÄR MAN BÖRJAR SE RESULTAT för jag skulle vilja se det nu tack.
 
 
Ska fixa min blogg någon dag med sen när jag har tid.
För tydligen är mitt liv så upptaget hela tiden.
När fick jag ens ett liv?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0