Åka bil

(Fett dålig webcam. Otroligt ful bild. Ju nyare laptop jag köper desto sämre webcam får jag. Hur funkar det ens? No logic whatsoever)
 
Här sitter jag och pluggar upp min svenska 3 på distans som jag fick F i förra året.
Den orken som man inte hade i kroppen då får man ha i huvudet idag. 
Eller vad man nu ska säga.
 
Vet att jag inte uppdaterat på aslänge.
Men VAD ska ni göra?!
VEM ska tvinga mig??!!
Nä just det.
INGEN!
För det är ingen som läser min blogg längre :''''')
 
Well well jag förstår att ingen gör det.
Har annat för mig i mitt liv än att blogga. 
Typ plugga, jobba, städa lägenheten, laga mat, spela dator, kolla på pewdiepie, kolla anime, spela lite mer dator osv. 
Och så ska jag hinna spendera pengar på kläder, hårprodukter, inredning, datorspel, kläder, ansiktsprodukter och bensin.
Så där ser ni att jag är en väldigt upptagen kvinna. 
Livet är ursäkten till allt.
Bästa ursäkten.
 
Nä, tillbaka till plugget.
Byyee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0