DVD

Hej!

 

Woow bara 2 dagar mellan 2 inlägg, väldigt imponerande!

 

Inte så mycket har hänt sedan sist. På fredag är det black friday och studiebidrag! Så lär ju vara pank på måndag igen. Nääeee men vill ju köpa något på rean. Typ julklapp till mig själv eller något?

 

Men det är så mycket jag vill ha som kostar så mycket pengar så det lär väl sluta med att jag inte köper något alls och ångrar det sen i alla fall. Jag vill liksom ha en macbook som jag kan sitta på plugga på och ta med till skolan. För min gaming-laptop är så tung och för stor för att få plats i min väska. Och jag vill ju inte gå runt med två olika väskor i skolan det är ju bara onödigt.. 

 

Och så vil jag ha en digitalkamera som man kan filma med. Visst, mobilen är jättesmidigt att plocka upp och ta kort och filma med men jag vill ha bättre kvalite på mina bilder och filmer. Jag har visserligen en systemkamera men tycker att den är så otymplig att plocka fram och ha med sig så orkar aldrig använda den. 

 

Vilka i-landproblem jag har. Lite sjukt att jag har dessa problem ändå. Borde vara nöjd med det jag har, men vill ändå ha meeeer. 

 

Imorgon ska jag på massage igen, ska bli sååå skönt! Jag var hos en kiropraktor förra veckan som fick knäcka min rygg och vrida och vända på min kropp. Gjorde ont som fan men det var det värt. Det känns bättre fast "ontet" i mitt högra skulderblad har kommit tillbaka igen. Varfööör?!Hoppas jättemycket att massagen imorgon kanske ska ta bort det eller massera bort vad det nu är.

 

Antagligen så borde jag börja styrketräna. Jag tränar ju aldrig så det är väl egentligen inte så konstigt att ryggen inte blir 100% bra. Ända sen i lördags så har jag sagt att jag ska gå till gymmet men har bara skjutit upp på det. Ändå så bor jag mittemot det, bara några meter ifrån, så jag fattar inte vad det är som är problemet egentligen. Det är ju inte direkt jobbigt att gå dit. Eller hem. Antar att jag bara är så omotiverad. Jag skulle vilja ha typ ett träningschema och kostschema att gå efter. Men jag kan ju ingenting om sånt. Man kanske skulle testa att googla fram något? Det gör jag ju med allt annat så kan ju testa det till detta också. Får se om det bli gymmet imorgon. 

 

Nu har jag skrivit sådär jättelångt igen. Tackar för mig för ikväll så får vi se när vi ses nästa gång!

 

Pussssssssss

 

Lite random bilder från random dagar:

 
 

Vackra Norrköping♥ Vad jag älskar denna stad, tycker allt är så fint!

 
 

Gose-Luna och jag i soffan♥

 
 

Fiiiinaste Jason! Här var han bara någon vecka gammal!♥

 
 

Mitt rum i början av min karriär på Pewdiepie's Tuber Simulator. 

 
 

Efter ett tag hade jag uppgraderat mig!

 

Fina Luna, hon är så vacker!

 

Inte lika vacker med det fula hundfiltret..

 

HAHAHAH döööör...

 

Här var hon finare. Verkligen hemmets drottning!

 

Asså hahaha vet inte varför det är så himla kul. Råkade skriva assHOME istället för assHOLE! Tyckte det var såååå himla kul men det kan vara för att jag har så dålig humor..

 

Typ såhär ser mitt rum ut nu. Kan lägga upp en annan dag hur det ser ut. Jag önskar att jag hade printscreenat när jag hade gjorde om det ascoolt inför halloween-temat men jag är så smart som vanligt och glömde göra det... Jag heter förresten LISALAINEN på det om ni vill följa mig där!

 

Selfie i min älskade Ford innan jag ska köra mot bussen till skolan. 

 

Ännu en selfie. 


Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså bilderna på katten med spnapchat-filter!! Skrattade högt åt dem ;)

Svar: Hahaha det är så kul att det funkar på katter också! Tycker nästan lite synd om henne när hon blir så ful, kan aldrig hålla mig för skratt när jag försöker få en bild på henne med filter ;)
maattanenlisa.blogg.se

2016-11-22 @ 23:15:03
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0