Crazy For You

Hejsan!

Tänkte skriva lite kort om dagen.
Det börja med idrott, väldigt kul faktiskt!
Men inte uppvärmninge. Gillade helt enkelt inte den..
Men hur som helst. Sen blev vi indelade i två lag och körde fotboll/basket/innebandy/något som jag inte kommer ihåg vad det hette. Kul var det i alla fall! Jag älskar innebandy, även om jag inte är bäst på det eller kan reglerna! :D (y)

Sedan hade vi 3 timmars lång håltimme för oss som inte hade någon kemilabb.
Så jag, Emma och Robin kollade på film i klassrummet istället. Den hette World invasion battle Los Angeles.´
DEN VAR SÅ SJUKT SPÄNNANDE! Fast hann bara kolla 1 timme. För sen skulle jag med Ellen, Lisa och Linn och äta på Sandys. Måste kolla vidare på den filmen hemma någon gång! I alla fall.
Vi åt på Sandys och hade sjukt kul! Och Linn? JAG SKA HA MINA 6 TUGGUMMIN IMON!? :)

Efter att vi hade ätit tog vi bussen mot högskolan där vi skulle på föreläsning om trollsländor.
Nej, men det var mest om den globala uppvärmingen och massa sånt. Intressant faktiskt, men både jag och Lisa var så jäva trötta! Orkade verkligen inte hålla ögonen öppna. Men jag gjorde det ändå! Heheheh...

Sen gick jag hem, för annars skulle jag fått vänta på den i 1 timme.
Men det tar typ bara en 20-30 minuter att gå från högskolan till stugan, så det är inte så farligt faktiskt!

Mammi och pappi kom hit ikväll och lagade mat och köpte ny mat till mej och sånt ;)

OCH KOLLA HÄR VAD JAG HITTADE!!
DET ÄR JU FUCKING 64% RABATT!!!!!
JAG MÅSTE BESTÄLLA FILMEN NÄR JAG KOMMER HEM PÅ FREDAG!!
FATTA VAD GLAD JAG ÄR NU ELLER!?!?!?!??

hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0