Och så kör vi en list-jävel på det med!

och SEN ska jag öva engelska!

Namn: Lisa Määttänen
Piercingar: Öronen och naveln!
Tatueringar: Nej, men ÅH så sugen jag är på att tatuera något litet och fint någonstans!
Längd: Typ 1,59 eller 1,60 tror jag!
Skostorlek: 38, 39
Hårfärg: Ljusblond typ?
Fräknar: Nej.
Motto: Tänk alltid positivt och se lösningar iställer för problem! (är det ett motto?)

Kär? Kanske jag är! (a) eller jag vet inte!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ohja! Vem fan vill bo i hylte?! Fast nu "bor" jag ju i Halmstad, och det är mycket bättre än hylte!
Tycker du att du är attraktiv? jag vet inte, lite kanske? :)
Dricker du? ja, på fester! ;)
Röker du? bara på fester.
Vilket schampo använder du? just nu är det ett billigt silvershampoo från okänt märke, eftersom att min tog slut pch var tvungen att köpa första billigaste jag hittade!
Vilken parfym använder du? Ma Dame – Jean Paul Gaultier
Vad är du rädd för? Clowner! :'(
Gillar du att tvätta? vet inte, har aldrig gjort det! :D
Gillar du berg- och dalbanor? JA!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Ingen aning, länge sen jag hyrde!
Filmen du köpte? ööh? Någon Hey Baberiba säsong som var på rea för ett tag sen tror jag ;)
Låten du hörde: Sail - AWOLNATION
Låten du laddade ner? Har ingen aning hur man laddar ner såå.. Japp.
Personen du ringde? mammi
Personen som ringde dig? mammi där igen
Film du såg? Colombiana
Person du tänkte på? heheh.. 

 

Favorit...

Musikband: Foster The People :)
Sak att göra: typ, sitta vid datan?
Sport: jävla sporter hit och dit. JAG VET INTE!
Dryck: mjölk utomlands!
Kläder: finns inget bättre än mjukisbyxor..
Film: AVATAR
Bil: inte en aning. jag bryr mej itne!
Serie: Top model, Simpsons, Family Guy!


Har du någonsin...

Gråtit över en kille?  Ja det har jag.
Gråtit över en tjej? Jaa! Alltså kompisar och sånt.
Varit i slagsmål? eehh, i fyran!
Blivit arresterad? nää
Träffat någon från internet IRL? nej. eller det bros ju på, jag känner ju människor på internet sen innan! :D

Antal...

Gånger du varit kär? nej jag hatar sånna här frågor! Jag vet ju inte ens om jag varit kär de gånger jag varit det! Men åååh, kanske 3 gånger då ;)
Gånger ditt hjärta brustit? åh herre min gud, håller inte reda på det längre. Om det menas med kärlek för killar då! Mitt hjärta har ju brustit för andra saker än bara kärlek också!
Tjejer du kysst? Bara kompiskyssar på fester. typ 4 tjejer då?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Mina bästa vänner. <3
Gånger ditt namn varit med i tidningen? hmm.. minst 5.

 

Senaste...

Boken du läste? Inne till varje pris av Lisi Harrison.
Personen du fick e-mail av? Facebook! :D
Personen du fick brev av? inte en aning xd
Personen du fick sms av? Sara Andersson!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår.
Saken du köpte? hmm.. müsli, trosskydd och tuggummi! :D

Vad har du gjort idag? åkt buss till skolan, varit i skolan, blivit så jävla förvånad och glad på samma gång <3, stannat kvar på stödmatte, tagit följe med Linn till bussen, åkt buss hem och suttit här vid datan.
Var det kul? javisst!
Brukar du svära mycket? Jaa, hela jävla tiden!
När stiger du upp på morgonen? allt mellan 05.30 och 06.00 på skoldagar. annars 09.00 - 11.00
Vad har du på dig? mjukis och svart tröja.
Vad ska du göra ikväll? göra lite läxor och kolla på tv.
Vad är du allergisk mot? pollen och lite äpplen. Får också en liten allergick reaktion av morötter, men inget farligt. Och detta är konstigt, jag är allergisk mot vissa katter med fin päls, men inte mot min egna. Men ibland är jag allergisk mot henne också. Fucked up.
Var har du ont? Ingenstans! :)
Använder du hårspray? inte lika mycket nu längre.
Kan du stå på händer? ööh.. Ja det kan man ju diskutera..
Håkan Hellström eller The Ark? vad är det här för en cp fråga?
Salt eller socker? sockerrrr!
Gillar du ketchup? visst!
Är du glad nu? OHJA! :D
Var du glad igår? Nej.. eller sådär xd
Vad dansar du till? musik? ;o
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad.
Göteborg är... ? Sveriges näst största stad.
Kan du sjunga? njaaa..
Spaghetti eller makaroner? jag vet inte.. jaja, makaroner då!
Land du vill besöka? USA, Thailand, Västindien och London igen!

SÅ nu fick ni lära känna mej bättre, PUSS!


ful, men får duga ändå!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahah smarto!!! London är ju ändå inget land!! ;)

2011-10-19 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0