Stöd matte (y)

Tjoo!

Sitter här med Johanna och Linn i vårat klassrum.
Det är väldigt tyst och det enda man hör är våra fingrar som knappar på tangentborden.
Lite komiskt faktiskt om man tänker efter. Hur som helst så väntar jag på att stöd matten ska börja.
Om 10 minuter alltså. För oss som det går dåligt för i matten.
Känns ju väldigt annorlunda att gå på en sån då jag hade MVG i matten större delen utav högstadiet.
Och nu har jag fått IG (eller F som det heter nu) på diagnosen, och IG när jag gjorde om dem igen!
Så nu känner man sig väldigt sämst.. Men man är ju inte den enda! :D

Och idag tog man en lite promenad med en viss kille till kiosken idaaaag! <3
Och det var HAN som frågade MEJ! Detta gjorde min dag, nu är jag jättemegasuperglad! :D:D

Plus så hade vi våran projekt redovisning om våtmarken idag.
Gick bra, jag tyckte att jag var bra i alla fall.
"JAG VET INTE!" *asglad*

Och jag saknar Julia ASMYCKET!!
Och så har hon bara varit borta en fucking dag.
HUR ska det gå resten av veckan?!
Hmm, jag UNDRAR!!


Puss på dej bästis, kom hem snart! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0