sunday

Hej alla sötisar! :D

Mammi väckte mej i morse och tog med mej till mormor där vi skulle hämta lillebror.
Följde egentligen bara med för att träffa mina kusiner Amelia och Liam. Har saknat dem så mycket!
Heheh, så vi tittade på bilder från i påsk då jag och Amelia gick på upptäcksfärd i skogen, och vi gick nästan vilse.. Jaja, kul var det och träffa dem! Idag ska jag på pluggdejt hos Julia klockan 3.
Behöver det verkligen känner jag. Speciellt matte! Ska göra om diagnosen på måndag, och jag har knappt övat!
Dåligt av mej, men så blir et ibland :)

Sedan har jag inte planerat så mycket mer än såå..
Får väl se vad som dyker upp :)


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

hejsan, följa varandra via bloglovin? :)

2011-10-02 @ 14:55:37
URL: http://biszczis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0