- 24 september 2011 -

Hejsan alla!

Nu var det ett tag sen, men har inte haft något internet i stugan..
Måste fan fixa det, på måndag ska jag gå till dem där data kunniga människorna och kasta datorn i huvvet på dem och fråga vad fan det är för fel! Heheh..

Denna vecka har det hänt en del :)
I måndags hade vi projekt. Var inte så himla delaktig i det.
Men min grupp klagade inte, jag tror nog att de tyckte att det var skönt att slippa mina dumma frågor hela tiden..
Så de fick göra power-pointen hela lektionen medans jag hade turen att sitta brevid Max. 
Så höll på en del där och så istället, så mycket roligare! 

I tisdags skulle vi till Grötvik.
Fråga mej inte vart det ligger, för jag har fortfarande ingen aning xd
Där ute hade vi en utedag hela dagen där vi klappade fåglar, gick i skogen, åt korv, badade och frös.
I stora drag såg dagen ut så.
HAHAHAH!! Jag var inte med då, men Kreshnik skulle ut och hova i en sån här regnbyxor/stövlar som går upp till midjan. Och så hade alla killarna sagt ut honom att gå liite längre ut hela tiden.
Och så plötsligt trampar han i en grop på bottnen så att det rinner in massa vatten i den, HAHAH!!
Fan vad jag önskar att jag var in den gruppen istället just då xd
Jaja, och sen när jag och Julia skulle börja gå hem så kör en bil förbi och skvätter upp på våra byxor!
Och Julia pekar fu och jag bara står där och gapar.
Och så går vi vidare, och plötsligt stannar bilen och backar.
Och så ser man Pontus sitta i bilen medans hans mamma kikar fram.
Och säger förlåt och ger oss skjuts till skolan som "plåster på såren".
Stackars Pontus skämdes så, men hans mamma var asnäll och söt! ;o
Senare samma dag klippte jag mej i torup och slingade utväxten.
Blev skitbra, bara det att hon klippte håret rakt av, när jag sa att jag inte ville ha det så..
Så nu ser det jättekonstigt ut när jag har det utsläppt.
Så det blir uppsatt hår i 3 månader nu typ!

I onsdags var det skolfoto! :D
Det var inte riktigt organiserar hur vi skulle klä ut oss och sånt, men det blev bra ändå ;)
Jag bestämde mej för att bara vara normal, för jag ser väl antagligen utklädd ut ändå!
Stod bredvid Max, och så upptäckte jag hur långt han var.
" Gud, är du så här lång?! "
" Jag står på tå... "
Haha! Vilken sötis asså! Jag hoppas att jag såg bra ut på skolfoton ut förutom att min arm ser cp ut här jag håller om Max, men det märker vi väl ;)
Sara kom till stugan med! :D Fett kul!
Vi skulle cykla till Maxi för att köpa choklad för vi skulle baka.
Och tror ni inte att det slutar med att vi har köpt, massa choklad, chips, dipp, morötter, silvershampoo och masa sånt, och vi som bara dit för att köpa 100g marabou..

I torsdags kom jag till skolan, och alla andra också för att ha biologi som första lektion.
Men så visade det sig att det var inställt, så jag hade kunnat ha sovmorgon till kl 9.20..
Jaja, så vi satt och spelade spel istället på våra datorer, eller det gjorde jag i alla fall!
Sedan slutade vi 11.50 den dagen också! (y) Härligt värre!
Jag och Julia fikade på Sandys, klockan 12 mitt på dan när alla andra åt sallad till lunch.
Så vi var rätt så mobbade med våra bakelser xd

Igår var mamma inte så glad på mej.
Men det är hon väl typ aldrig ändå om jag inte råkar få MVG på ett prov.
För då helt plötsligt duger jag till någonting..

Idag måste jag göra läxor.
Ska låsa in mej på rummet och bara göra läxor hela dagen.
Jag måste stanna hemma tills på tisdag med. Så jobbigt.
Det är irreterande när mamma och pappa inte säger till sånna saker i förväg, för nu glömde jag min plattång i stugan..
Och så glömde jag mitt internet-usb.
Och min mobilladdare.
Men Eddie som är den enda som forfarande tycker om mej i familjen lånade ut hans laddare till mej! <3



Här får ni en sexig bild på mej från i tisdags i Grötvik, redo för att håva larver och andra damminsekter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0