I scream for ice cream

Shupppp!

Sitter här och tjockar mej med glass!
Så sjukt gott! Har inte ätit glass på hur länge som helst! ;o
Var ute och gick en runda med Julia innan dåå!
Var jättekul oc vi pratde om allt och alla från det ena till det andra.
Hihih! ^^
Vet inte vad jag mer ska skriva, det finna inget mer att skrive för jag har inte gjort något annat idag.
Måste göra läxor nu...
Åh det suger att göra läxor, PÅ EN LÖRDAG?!
Men sånt är livet här ibland, man kan inte alltid glida runt på en räkmacka ;)

Heheh, hittade en bild på mej och Julia som hade lagt upp på fb idag från skolavslutningen i 9:an på kvällen. Saknar..
(Bilden las upp idag, väldigt försenat..)




Vi vet att vi är snygga och ni skulle göra vad som helst för att få oss!


Kommentarer
Postat av: julia

åh vad jag saknar nian & alla personer :(

2011-09-10 @ 18:17:28
Postat av: sofia

Hej! Läs gärna min blogg om mitt modellande, mode, cheerleading, shopping och mycket annat! Följ mig jättegärna via bloglovin :) kram

2011-09-10 @ 19:42:05
URL: http://bbomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0