16 februari 2012

Grattis på namnsdagen Julia! :D

Heheh, bättre sent är aldrig? :)
Fast egentligen så är det ju inte sent att säga det för att det är ju fortfarande din namnsdag..

HUR SOM HELST så började vi dagen med att ha biologi där vi kollade på en film om evolution.
Efter det hade vi spanska då vi redovisade ett arbete, gick la sådär för mej.. Sedan slutade vi 10.40 HÄRLIGT GUBBAR! Så tog bussen 11.17, har varit hemma ett tag nu. Spelat lite Spyro på ps1. Bara lite väldigt ganska så mycket asarg för att det hackar när man vunnit sista bossen och ska komma till bonusvärlden..
Smått irreterande ja

Försökte fatta lite matte innan, gick väl inte så jättebra..
Får ju alltid ont i huvudet så fort jag ser ett mattetal! Sjukt ju..
Såå.. Ska nog försöka göra lite andra arbeten istället, vet ju knappt vad vi har!
Dessutom orkar jag inte bry mej för den delen heller..
Jag skiter faktiskt i vad jag får för betyg, orkar inte!
Fuck skolan du förstör mitt liv!

Om ca 1 ½ timme ska jag och Julia simma! :D
YAY ska bli skönt, längtar! Vill basta också, fryser så himla mycket!
Så det behöver jag verkligen.. Det har jag förtjänat! ♥
Eller inte..


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

2012-02-16 @ 16:56:20
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0