9 timmar kvar till internationella forever alone-dagen!

Shoo bloggis!

Uppdateringen suger! Eller man kan inte ens kalla det för uppdatering, för det är långt ifrån uppdatering som man kan komma!

Hur som helst så står jag och väntar på bussen nu efter en lång måndag.. Försökte gå mitt saktaste, men likt förbannat kommer man fram till busshållsplatsen en kvart innan bussfan ska gå!

Eftersom att jag ändå inte har något annat att skriva om så kan jag ju berätta att jag ska byta linje :) så jag ska gå om ett år sen, tror jag.. Ska prata med yrkesvägledaren (uuh, vuxenord!!) på onsdag och se hur jag ska göra ;)

Vad kan jag mer berätta..?

Busshållsplatsen börjar fyllas på med människor nu NÄMEN OJ VAD INTRESSANT!! Vänta lite så ska jag bara anteckna!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0