I'm a fucking retard!

Åh jag är så jävla hjärndöd så det finns inte!!
Skulle gå till bussen som vanligt.. Möter en ganska snygg kille som går bakom mej.. När jag nästan är framme vid busshållsplatsen så känner jag efter i fickan så att jag verkligen har busskortet med mej. Och gissa vad?
JAG GLÖMDE DET FUCKING HEMMA!!
Så jag bara gick förbi hållplatsen, och jag kunde ju inte springa heller för då skulle han ju tyckt att jag var konstig.
Men jag fortsatte gå tills jag var utom synhåll för honom och sprang som fan till stugan!! Genade genom tomterna hoppade mellan buskarna och det kändes som om jag var med i en actionfilm!
Låste upp dörren, tog busskortet, gick ut, låste dörren, kollade klockan; 07:31
Bussen skulle gå 2 minuter senare..
Inte en chans att jag skulle hinna tillbaka!
Så nu sitter jag här på bussen som gick en halvtimme senare.
Men tur att det bara är idrott vi har, inget viktigt ändå! Hoppas på att jag kan smyga in lite försiktigt sen.
Hoppas också på att mina idrottskläder nu verkligen ligger i skåpet också! :o

Jajaa, ska snart hoppa av och börja gå mot skolan, vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0