IM BACK BROS! :D

Hej! Tillbaka igen!
NU ska jag FÖRSÖKA att blogga på äkta. Nej jag skojjar bara, på riktigt menar jag ju ;)
Men jag gillar att skriva på äkta, det blir lite svenska 2 feeling över det hela..

HUR SOM HELST så tänkte jag börja med att skriva på denna lilla lista! :)
Snodd av Julia, gillar att sno saker från henne, speciellt henner borste så att jag kan slicka och lukta på hennes hår..
det var ett skämt, för er som inte fattade ;)

2011

Har du träffat några nya personer?
Japp, klart jag har! ;D

Har de påverkat dig positivt/negativt?
Både positivt och negativt.

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Jaa! det har jag!


Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
hade väl de vanliga; börja träna, äta nyttigare o.s.v. men de höll jag ju såklart inte!


Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
ohja!

Det bästa du har gjort i år?
Hatar sånna frågor, vet aldrig vad jag ska säga! Men den är väl London-resan med Julia, Egypten, och jag hade den bästa tiden med 9A också... saknar! ♥

Ditt största misstag?
Blev så jävla full att jag inte kunde stå, visste knappt vart jag var eller vem jag var och spydde som en kalv. Sprang runt i huset som en galning och kröp på en krossad glasflaska och började blöda. Däckade 00.00. Och mådde verkligen skit dagen efter. Bra jobbat Lisa!

Hur har du firat/firar jul i år?
hemma med familjen bara :))

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
10 juni,  26 oktober - 3 November

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011? 
Someone like you, Fest hos Mange, Moves like jagger, Party Rock Anthem, Loca people (what the fuck), Born this way, Judas och hela Miss Li's skiva "Beats and Bruises".

Vad önskar du att du hade gjort mer? 
tränat, pluggat och festat.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
äta onyttigt.

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
DET ÄR KÖTT!

Blev du kär under 2011?
jappjapp.

Har du legat på sjukhus under 2011?
nee.

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
nej.

Hur många one night stands?
178st.  skojar, HEHE. den gick du på va? ;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
jag var i skolan ch hade kemi den dagen kommer jag ihåg. En tråkig labb. Jag lät gruppen göra jobbet, för jag tyckte jag förtjänade lite ledigt eftersom att jag fyllde år ;)

Vem fick dig att må bra?
Amelia & Liam, Julia, Sara + alla mina vänner och famlij.

Har du förlorat någon vän i år?
japp..

Vem saknade du?
jaa.. jag vet inte om jag saknade någon då..

Har du flyttat under 2011?
nope.

Har du varit full 2011?
klart jag har ;)

Vad ska du göra nu på jullovet?
Jaa nu är ju jullovet slut, kan berätta vad jag gjort istället! Firat jul och nyår, vart med fina vänner.

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
inte fan vet jag, båda.

Vad ser du fram emot 2012?
FESTER!


Kommentarer
Postat av: julia

yes, äntligen! :D

2012-01-10 @ 17:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0