Denna rubriken har vunnit första pris i rubrikvärldsmästerskapen!

 

HEJ!

Vad kul att du kikar in här på bloggen! Antar att du inte har bättre för dej! "Åh, nu har jag inget mer att kolla på, kan lika gärna gå in på Lisas blogg om hon har uppdaterat..." Och GRATTIS, för nu har jag uppdaterat :'D

 

Hur som helst, ikväll ska jag åka in till stan med Julia ( FEEEEET LÄNK till hennes blögg för jag är så snäll! :'3 ) och träffa några tjejkompisar och käka lite. Och det är ju perfekt, för jag planerar verkligen att bli så jävla fet att jag knappt kan gå från datan till sängen. Jag vill se mitt fett dallra och flyga hit och dit när jag dansar. Tänk liksom att bara ligga hemma i sängen och bara äta allt gott man vill ha. Men behöver inte gå ut och träffa folk eller gå på släktträffar för alla vet att man är för fet för att ta sig dit. Sen vill jag bli så fet att jag knappt kan resa mig upp ur sängen. Bo hemma hela livet och skrika på mamma att hon ska hämta 5 munkar till till mej... Fast nääee, måste bli jobbigt när man blir så fet att man inte ens kan ha täcke över hela kroppen :c Usch! Nej det är nog bra som det är!

 

Men vi ska ändå äta ute ikväll! Ska bli väldigt kul och när jag kommer hem ska jag checka Fridays With Pewdiepie, för det hinner jag inte kolla på nu.

 

Vad ska jag meer sägaa...? Jag vet inte, det blir allt för nu. Eller juste! Nu ska mamma och pappa ha massa gäster och skit hemma.. Så jag vill sticka så fort som möjligt så att jag slipper prata med dem och säga hej och vara social!

 

Jaja, här kommer en liten outfit bild, jag måste ursäkta kvalitén, men den är tagen med min webbis (;

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0