varför är jag så dålig på att komma på rubriker?!

Häj, imorse vaknade upp med Jullen. Igår var en lyckad kväll då vi kollade på en film som hette Code Name: The Cleaner. Det var en komedi och var riktigt bra faktiskt! Och så käka vi massa chips till det!
Och jordgubbar som vi doppade i VIT CHOKLAD! Oh my god det var så GOTT!!

Nu har jag duschat och har nyss smörjt in mina ben med bodylotion.
OJ OJ OJ SÅ MÅNGA SOM BRYR SIG OM DET!
Hur som helst, ikväll ska jag med Julia och Lisa till Linn till lovely Halmstad.
Där ska vi ha en liten liten myskväll, ska bli mysigt!

Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mej än..
Men när jag har valt så hoppas jag att jag kan ta en bild och lägga upp.
Och jag hoppas att jag inte kommer vara tvungen att använda min sketna webcam.
Då kommer jag nog dö lite inombords :)

Och jag hoppas att jag hinner spela lite på Episode 2 på The Walking Dead innan jag sticker!
Laddade ner det igår. SJUKT KUL spel asså, rekomenderar verkligen att man spelar det.
Okej, det kostar i och för sig 400mp (57kr) per avsnitt, kanske är ganska dyrt..
Men FETT VÄRT DET! Och jag har turen att dela på summan med Eddie, heheh...

Jag har förresten inte ens sett serien The Walking Dead..
Kanske man skulle sett den innan man började att spela?
Jag vet inte, skit samma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0