Wohoo... -.-"

Tjarå bloggish! Ligger här på bänken på bussterminalen med jucket. Eftersom att HON kollade fel på busstiderna på iphone så kommer VI att sitta och vänta på bussen tills 12.12 vilket är en halvtimme kvar nu i skrivande stund.

Lite smått förbannad blev jag men det är bra med mej nu så ni behöver inte oroa er. Julia för övrigt ligger på marken med någon röd vätska omkring sig och säger åt mej att dra åt helvete och att jag ska ringa en ambulans? Vafan?! Det är väl inte mitt fel att hon kollade fel, hon behöver inte vara så jävla uppkäftig och säga åt mej att dra åt helvete va?! Och den där ambulansen kan hon glömma. Jag vet att hon älskar dem, men jag tänker fan inte ringa efter en åt henne för det. Nope!

Hur som helst, idag ska vi hem efter att ha spenderat 2 nätter i min rosa sommarstuga. Har varit väldigt ruuuligt! Orkar inte berätta allt vi gjort, ni får gissa själva och skapa eran egna uppfattning, okaaaeeyyyyeyey?!

Bra! Då hörs vi senare och när jag kommer hem ska jag:

- koppla in min webcam.
- blogga vidare på mitt hemliga inlägg.
- spela sims/xbox.
- busringa Julia.

Så, då vet ni! Kommentera om ni vill att jag ska blogga mer och kommentera något förslag jag kan blogga om!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0