Godnatt♥

Är hemma nu efter en lyckad kväll hos Frida!
Vi gjorde egentligen inte så mycket.
Åt tacos och kolla på melodifestivalen.
MELLO-MYS!
Men hade kul och mysigt i alla fall och det var en bra kväll!
 
Förresten!
När jag och Julia väntade på bussen till Torup kom en gammal man och bara
"HEJ VACKRA TJEJER! VET NI OM MAN KAN BETALA MED KORT PÅ BUSSEN?!"
Det var en annan tjej som stod där med oss som svarade.
Sen frågade han vad vi hette.
Och när jag sa det så visste han vem både min pappa och min mormor var och kunde allt om dem typ ._.
WOHOO jag är kändis i Hylte för att jag heter Määttänen i efternamn!<3
Hähäh, nej men det var lite läskigt..
 
Jaja, jag säger godnatt till er och lägger upp en söt bild på mig jag tog innan idag när jag inte hade något att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0