Lalalalalalalalördag :D

Japp, idag är det lördaaaag!
Ikväll ska jag med Julia och Lunkan till Fridas place in fabulous Torup!<3
Hähäh, där ska vi ha det jättekul och jätteroligt osv osv osv....
 http://publishme.se/maattanenlisa.blogg.se/entry/
Har inte gjort så mycket än idag, har hunnit duscha i alla fall! ;D
Och nu inser jag att jag glömde bort att raka benen...
ååååhhhh #%!+?&@£#!
Orkar verkligen inte göra det nu heller, så det får bli jeans ikväll istället då! :3
 
HHAHAH, igårkväll letade jag upp mina gamla Begt serier! (Ja han heter Begt utan N, och det är meningen också)
OMG det var kul att läsa dem!
Önskar att jag hade skrivit vilket år jag hade gjort dem.. Hade varit mycket roligare!
Men får väl skriva på ett ungerfär nu i efterhand.
LÄTT att jag ska fortsätta det är fett kul!
(Ja jag är töntig jag VET!)
Jag kan lägga upp lite sidor på den från bloggen om någon vill? Eller? Hallå?
Nähä... :c
 
 
Lyssna på denna låten om du vill :D
Den är så himla glad :3
Den är hela 10 timmar lång!
Så det är en loop alltså!
Jag har redan lyssnat 1 timme på den!!
 
 
                    
 
Förresten, såg klart på Mirai Nikki igår.
Slutet var så himlaaaa sorgligt ;_;
Det kommer förmodligen en säsong till för det slutade på ett speciellt sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0