❥Tisdag

(jag ska försöka ändra min blogg lite om ni intresserar er för det)
 
 
 
 
Tjohoo!
Nu har jag dammsugat hela huset, och blir bara jobbigare och tråkigare för varje gång jag gör det!
Jag blir så himla svettig, eller i alla fall varm! x_x
Jag satte upp håret i en boll (trodde jag i alla fall..) och efter att jag hade dammsugat var den helt sne osv..
Men jag orkar inte fixa den så den får se ut så ^-^
Och jag snodde en karta av mammas hårtabletter! Hoppas hon inte märker något!
Gör hon det skyller jag på Zelda o_o
Det går hon säkert på!
 
Idag blir det nog bara en slappdag!
Kanske ska till mormor senare och sova där, men jag vet inte om jag orkar!
Vill nog vara hemma..
Annars ska jag nog kolla vidare på Mirai Nikki.
För er som inte vet vad det är så är det en manga-serie som är superbra verkligen! ♥.♥
Den är ganska dålig i början så ska ni kolla på den så får ni ge den en chans!
 
Det var allt för mig just nu, HAAAAJ!
 
♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0