omg så trött *dog*

HAJ HAAJ!
 
Idag har det varit en lååång dag!
Jag har sminkat, haffat goodiebags, svettats, byggt lego och skrattat.
Var på högskolan idag för ett jobb vi i klassen fick.
Vi skulle sminka inför en cv-fotografering.
Det var någon företagsmässa där också!
Så de som skulle fotas för sitt cv fick komma till oss och bli sminkade om de ville! :'D
 
När vi hade rast så gick jag, Amanda och Evelina runt lite bland olika företag.
Och så fick vi en goodiebag hos ett företag och jag blev så glad! >:3
Senare tog jag en annan goodiebag någon annanstans fast jag egentligen inte skulle c;
Jag skulle bygga ett legohus på mindre än 2,5 minuter och vinna något! (kommer inte ihåg vad det var..)
Men jag läste fel på de jävla instruktionerna så jag gav upp!
 
Sminkade från 10 till 15 men en timmes lunchrast. HERREGUD jag var helt slut när dagen var slut.
Och eftersom att jag var så duktig och cykla dit så fick jag även cykla hem.
Det var jobbigt, men jag fick motion! ^_^
 
Nu är mormor här och vi ska göra pizza ikväll och det ska bli så gott!♥♥♥
Fast just nu är hon och köper ost för det hade hon glömt att köpa! cx
 
 
↓Btw, kolla så bra jag hade låst cykeln imorse vid högskolan.↓
↓Jag upptäckte det när jag skulle cykla hem och ville bara facepalma mig själv.↓
 
(Jag har alltså bara satt den runt cykeln och inte runt cykeln OCH cykelstället..)
Förvånad att ingen tog den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0