WIHO♥

 
 
ÄNTLIGEN är mitt löshår i nästan samma nyans om mitt egna hår!♥
Var hos min frisör idag och tonade mitt hår.
Efter det gick jag och mamma och köpte hårfärg till mitt löshår som frisören hade tipsat om.
Och nu kan jag för en gångs skull ha det! Nu slipper jag sälja det och köpa nytt! :]
Mitt hår är rödare än vad löshåret är, men eftersom att mitt hår var blekt sen innan så kommer det att suga åt sig mer färg och bli lite ljusare sen ^^
YEY vad taggad jag är nu!
Nu ska jag bara boka in en inklippning och sen kommer jag vara snyggast i världen!
Fast nääe c:
 
Jag vet att jag har en ful tröja på mig på bilden. Jag ville inte ha min snyggaste tröja när jag skulle färga löshåret så jag tog min äldsta tröja som jag kunde hitta OKEJ?!
 
Här är en förebild btw, så kan ni jämföra lite och scrolla upp och ner och upp och ner och upp och ner och upp och ner och upp och ner och upp och ner...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0