Tjennaaa dennaaa

(Detta kommer nog bli ett långt inlägg!)
 
Var ett tag sen igen!
 
Idag i skolan så gick vi till Hanna Morris för att planera lite.
Vi ska nämligen styla modeller till skyltsöndag den 1 December och det är även första advent den dagen :)
Så kom dit och stå utanför eller kom in och kolla på lite klänningar vetja!
 
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOCh imorgon är det praktik igen :)
Längtar men ändå inte ;p
Tycker det är jättekul men jag är rädd att någon ringer och bokar!!
Haha men det löser sig säkert ;)
 
Och nu har jag inget mer att skriva, ska kolla på Bleach nu c:
Blir så fett sugen på chips nu när jag har dipp här i stugan!
Men jag orkar inte cykla till maxi nu, det regnar och är kallt ute! :'c
Men det finns lite godis som jag ska trycka i mig!
Ohja OM jag ska!
 

Hejdå! :3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0