Sitter med elementet i ryggen och kollar anime, fryser så mycket hihi ^^
 
 
Har haft 4 unika besökare idag, REKORD OMG!!!
Vart kommer ni alla ifrån egentligen? Hur hittar ni min blogg?!
VARFÖR LÄSER NI ENS MIN BLOGG?!
Jaja :3
 
Dagen idag var ganska soft och rullade på!
Hade matte först, men eftersom att vår mattelärare var hemma för VAB så fick vi jobba själva!
Räknade ett halft tal sen orkade jag inte mer c:
Tyckte det var roligare att sitta och prata!
Hade hon varit där så hade jag räknat fler tal, men nu var hon inte där så yää.
Ska räkna på söndag istället :D
 
Sedan hade vi stylist resten av dagen till kl 13.
Vi skulle kolla på en dokumentär, så alla gick och köpte något för att äta!
Och eftersom att jag har börjat äta nyttigt och såååå....
Så gick jag och köpte 2 Marabou för jag är sååååååååååå nyttig!
Fan va jag ångrar mig alltså, fick panik efteråt D:
Skulle sålt det till någon i klassen, varför gjorde jag inte det?!
Var verkligen tvungen att trycka i mig allt fast jag inte orkade..
Kommer bli tjockare :3
 
I alla fall, så var det en dokumentär om Anna Wintour.
Visste inte heller vem hon var innan (för jag antar att inte du gjorde det heller, hoppas jag..) för jag brukar inte ha så bra koll på sånna saker. Men hon är chefsredaktör för den amerikanska Vogue. Så filmen visade lite "bakom kulisserna" för tidningen och massa sånt. Var jätteintressant verkligen! :o
September Issue heter filmen om någon vill se den ^^
 
Efter skolan fick jag skjuts av Sara och Jesper till stugan och nu sitter jag här och bara är lat och kollar anime :D
Har faktiskt storstädat lite i stugan!
Gjorde det för någon vecka sen men jag blev inte klar.
Det blev jag inte nu heller men jag orkar inte mer :D:D:D:D:D:D
 
Juste, eftersom att jag var ledig igår så följde jag med pappa till Ullared ^^
Haha det är alltid kul att åka med honom för vi har samma humor och åsikter om saker!
T.ex. så såg jag Ola-Conny där med massa människor runt honom som tog bilder.
Haha så patetiskt, jag bara gick vidare.
Pappa tyckte också det och sa att de var dårar och "tänk så många som kom fram till honom innan han var med på tv. INGA!"
Hahah, jag ska lätt gå fram till någon random som jobbar där någon gång och bara "Får jag ta en bild med dig?" precis som om de vore lika kända som Morgan och Ola-Conny!
"Jo men jag såg dig på tv ju! Du gick förbi bakom Morgan en gång!!! Snälla jag får ta en bild med dig?!"
 
Han precis börjat kolla på Bleach också :D
Har bara kollat 1 avsnitt i och för sig, men den verkar rätt bra än så länge!
Den ska tydligen vara hur bra som helst!
Den är ju en av de populäraste anime efter Naruto, och jag älskar Naruto så jag hoppas att Bleach också är bra!
Ska kolla vidare på det nu ^_^
 
Sen så är det praktik imorgon igen :)
Hoppas att ingen ringer och bokar något om jag har ansvar över telefonen...
Fast samtidigt vill jag det så jag lär mig!
Men vafan... Hoppas jag blir upptagen med annat istället!!
 
Det var allt jag hade att skriva om för tilfället :D
Hoppas att ni finner det intressant, om inte..
LÄS ÄNDÅ mohahhaha >:D
 
PUSSHEJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0