Engelska: CHECK!!!!

Mitt hår är så kort efter att jag klippte det, vill att det ska växa snabbare! Ska köpa mandelolja på apoteket som jag kan ha i det :3
 
 
Tjääääääna!
 
Idag blev jag äntligen klart med den förbannade engelskan som jag har lagt så himla mycket av min fritid på!
Hoppas på ett A nu, såklart! Men det kanske blir ett C skulle jag tro c;
SÅ nu har jag bara matte att räkna varje dag och en svenska essä (fattar fortfarande inte vad det är, men Adriana sa att det jag hade skrivit var asbra så jag antar att jag har gjort rätt) som ska vara inne nästa fredag, och jag har redan skrivit en sida! GÖTT!
 
Kommer gå 2 dagar i skolan denna vecka!
Hade inställda lektioner igår och är ledig imorgon. Och på fredag är det praktik som vanligt. GÖTT!
 
Ska gymma med Julia snart med. GÖTT!
 
Hinner inte skriva mer ska äta!
 
 
 
GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0