Jag bryr mig inte ifall de enda bilder ni ser på mig är från min webcam C;

 
GÖTT ATT VARA LEDIG IDAG DÅ!!!
Fast det suger att jag har massa läxor att göra.. :C
Eller aah, har typ matte och svenska.
Men matte 2a var faktiskt svårare än jag trodde!
1a var ju sjukt lätt, var ju precis som nians mattte så det var ju typ bara repetition :)
Men nu får jag fel på massa tal! Småsaker egentligen.
Antingen så hade jag bara en dålig dag då jag inte kunde tänka ordentligt, eller så har jag helt enkelt blivit dålig på matte.
*SUUUUCK*
 
Innan idag var jag hos sjukgymnasten för att jag är plattfotad.
Alltså, jag vet inte riktigt varför jag skulle dit, typ kolla om jag behöver en sula eller något vilket jag behöver!
Får typ ont i benet när jag går på löpbandet, så måste skaffa en sula till mina skor så att jag slipper ha ont för det känns som om en elefant försöker våldta mitt ben så ja.
 
Ska nog gymma med JULIA sen också, om hennes mensvärk har gått över.
Vet inte om jag fick skriva det på bloggen.
Jag jag tror inte det gör något för hon är den enda som läser min blogg för TYDLIGEN SÅ TYCKER INGEN ANNAN ATT DEN ÄR BRA!
 
Men det gör inget om innan annan läser den.
Uppdaterar mer för min egen skull.
Tror jag..
Eller vafan skulle jag göra det för?
Jag vet inte :3
 
Nu har jag inget mer att skriva om...
HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0