Så dansar vi till dansmusik igen

Tjääna tjääna
 
Då var det måndag idag och början på en ny skolvecka.
Och den första hela skolveckan på denna terminen.
Känns så overkligt, har typ inte fattat att sommaren är slut än.
Och det känns verkligen inte som om att det var 2 månader sen man träffade klassen.
Känns typ som om man träffades för 1 vecka sen.
Stör mig redan på alla -.-
Hahah, nej inte alla men några c:
 
Idag var en kort skoldag på bara 3 timmar, asnice!
Ser verkligen fram emot att ha religion, Pierre (stavas det så? Hä!?) verkar hur skön som helst!
Det bästa är att jag inte behöver ha någon matte i trean.
Så jävla nice jag går nog och dör lite så lättnad jag är♥
Och så har jag bild nu med och jag längtar sååååå mycket!
Vill så gärna lära mig rita och måla bra. Tycker ju det är kul men det vore roligare om man var duktig på det också ;)
 
Hahah kom hem idag och ingen var hemma.
INGEN var hemma och alla bilarna är borta.
Till och med min Gamle Opel..♥
Liksom, vart fan är alla?
Är fan lite orolig xD
 
Ikväll är det äntligen Paradise Hotel igen!
Hahah är så besatt av det, fattar inte varför jag kollar på det för har egentligen aldrig gillat sådana program.
Det bara hände att jag började följa det förra året för jag hade inget bättre för mig typ..
Herre min dag.
 
Snart åker min fina vän till London och ska vara där i 1 helt år!
Sinnessjukt, kommer sakna henne som fan♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0