Anime♥

Idag är det en sån där regnig dag.
Dåligt väder och monligt.
Och regn.
En sån dag som man bara vill sitta inne hela dagen framför datorn eller tv:n och bara inte finnas typ.
Typ kolla en massa anime.
Det ska jag göra i alla fall.
Var så sjukt läääängesen som jag verkligen satte mig ner för att kolla.
Har kollat något avsnitt hit och dit.
Så nu ska jag verkligen ta och kolla för en gångs skull!
Precis som om det vore det som man ska prioritera först.
Borde plugga till körkortet egentligen.
Men jag ligger rätt bra till med teorin faktiskt!
Till skillnad från en viss annan person jag känner.... HAHA!
Men jag orkar alrig kolla mer än 4-5 avsnitt i rad så kommer förmodligen plugga lite i mellan ändå.
 
OCH en annan rolig överraskning...
JAG KANSKE KAN FÅ ETT JOBB!
Mamma försökte fixa till mig på hennes jobb, men de vill inte att man ska jobba mamma och dotter på samma ställe -.-'
Varför vet jag inte.
Men hennes chef ville ändå träffa mig!
Så jag kanske kan få jobba någon annanstans!
ÅH GUD det skulle varit SÅ BRA om jag fick jobb i sommar så att jag kanske kan få in en fot till hösten!
Och jag behöver verkligen pengar!
Mest till kläder♥
Jag gillar kläder♥
Hahah nej men lite ska väl sparas också!
Ska be till gudarna varje kväll och leva som en nunna så gillar de säkert mig!
GE MIG JOBB FFS
 
Lana Del Reys senaste album har verkligen gått på repeat på mitt rum sen i tisdags.
Den är såååååå bra och inspirerar mig så mycket!
Till vad vet jag inte riktigt..
Till att bara leva livet antar jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0