Imorgon kommer bli en jobbig dag

Yes då var vi på G igen!
Flyttar för tredje gången på 1 år!
 
Herregud alltså, som jag flyttar runt i lilla lilla Hylte..
Snart bott på varenda del man kan tänkas bo på.
 
Men vi flyttar till ett mycket bättre ställe och jag tror att jag kommer trivas superbra där!
Trivs bra här med. Men så är det ju den där förbannade frisören under oss som aldrig kan få tyst på sin jävla ringklocka när människor springer in för att klippa sig. Och hela lägeheten skakar när dörren dit stängs. Och man hör när de pratar. Man hör deras tv. Man hör alla coolingar utanför som ska köra fort med sina bilar och fulla ungdomar som skriker precis utanför fönstret.
Så ja.
 
Det kommer bli bättre dit vi flyttar nu.
Det är en sån markplanslägenhet som står för sig själv..?
Hoppas ni fattar vad jag menar för kan inte förklara bättre än så.
 
Så imorgon kommer bli en jobbig dag.
Måste hjälpa till och ställa iordning alla möbler och grejer och det kommer vara SÅ JOBBIGT DET VET JAG!
Vill mycket hellre plugga till teorin på körkortet MEN NEJ jag måste ju hjälpa till.
 
Hahah, nej men kommer nog vara i mitt rum mest och fixa där.
Ska bli kul faktiskt, jag längtar!
Äntligen ska vi få ha 2 toaletter igen!!♥
Trodde aldrig att det skulle vara så sjukt jobbigt med bara ett badrum, NEVER AGAIN!
Och äntligen ett rum med dörr igen ♥o♥
Trött på de här skjutdörrarna även om det kunde se rätt fint ut.
 
Fast jag kommer sakna att mitt rum är så STORT!
Så mycket plats att röra sig på.
Dansa runt och hjula runt och göra kullerbyttor.
 
MEN i mitt nya rum kommer jag få en WALK-IN-CLOSET!!
HUR grymt är inte den?!
Typ lika grymt som 1000 enhörningar.
Jag bara hoppas innerligt att mina föräldrar tar min gamla garderob så att de inte behöver lägga sina kläder där inne.
Vill ha hela för mig själv♥
 
+ kommer äntligen få den där helkroppsspegeln i mitt rum med♥♥♥
Kunde inte ha den i mitt nuvarande rum för väggarna tillät det inte då halva väggen var träpanel och resten "vanlig vägg",, typ...
Så nu kan jag äntligen ta outfitbilder i en spegel som jag har längtar SÅ mycket efter!
Kommer bli så sjukt bra!
 
Nää, borde ta och sluta skriva nu.
Vill kolla på lite anime.
Och det går så bra för mig på Dragonvale nu.
Får massa grymma drakar hela tiden.
So I got that going for me which is nice!
 
Hare gott haaj!
La in bilder på min mobil för inte så längesen, så är en ny bild på lilla jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0