Ett (misslyckat) första försök till en videoblogg.

Åh jag pallar inte att det var så himla lätt hela tiden!!
Jag har krånglat till det en massa och trott att jag ska ha behövt någon converter för att jag ska lägga upp videos från datorn till mobilen...
För jag vill lägga upp videos på videofy.me.
Och man kan inte lägga upp videos där via datorn längre.
Av anledningar.... -.-'
Så man måste lägga upp det via appen.
OCH SÅ VAR DET JU JÄTTELÄTT BEHÖVDE INTE ENS EN CONVERTER ÅÅÅÅÅÅH.
Men här har ni en video i alla fall :)
 
Jag märkte nu att ljudet går före videon sen.
Så är det.
Få försöka fixa det till nästa gång.
Om det blir en nästa gång.
 
Förlåt om jag låter stel när jag pratar.
Inte varje dag jag pratar inför en kamera.
Jag vet att jag pratar otydligt ibland.
Jag vet att min dubbelhaka är fett störande.
Jag vet att jag håller på med håret hela tiden.
Jag är rätt pinsam imellanåt.
Allt är fel.
Välkommen till mitt liv.
 
Fyfan vad skönt jag hostade efter att jag hade stängt av webcamen.
Bästa hosten i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0