Ge mig cigaretten så ger jag dig min glöd

Spaaaammmmmmmm från min webcam på mig och min obäddade säng.
 
Hej tjena tjena tjena!
 
Ska strax gå ut med Luna.
Så hon blir glad.
Senare ska jag till Örnaskolan på gymnasiemässa och representera min skolaaaaa.
Sara ska med så det blir ruuligt.
Sen ska jag dammsuga och städa mitt rum.
För det behövs.
Imorgon är det studentfest!!
Ska bli sjukt kul.
Tror jag..
Temat är "Jag kom precis från..." så det kan vara i princip vad som helst.
Tänkte först ta Jag kom precis från graven.
Meeeeen det känns som om man kommer lite sen med halloweenutklädnad typ..
Så ska nog ta Jag kom precis från gymmet.
Som många andra säkert också kommer ta..
Jaja jag vill bara vara bekväm!
 
Nu ska jag gå och ta en glass!
Vi synes och höres!
 
Kort och tråkigt inlägg jag veeeeeeet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0