Om jag var en tjej så skulle jag heta Agneta

Hejsan svejsan i lingonskogen!
 
Denna dagen har känts ovanligt lång!
Hade stylist hela dagen.
Volymfönade på förmiddagen.
Gjorde väldigt försenade halloween sminkningar på eftermiddagen.
 
Japp det var det hela.
Inte så mycket att berätta.
 
Mitt liv är så intressant♥
 
Skippade gymmet idag med.
Hade verkligen inte orkat.
Sjukt trött ska lägga mig supertidigt ikväll.
Typ inatt vid 2 någon gång.
Skämt.
 
Ska nog kolla ikapp lite PH.
Åååååh vad jag saknar att kolla på anime!!
Men jag har bestämt mig för att kolla ikapp alla videos av Pewdie innan jag kollar vidare på anime.
För ligger så låååååångt efter!
Eller nu ligger jag typ bara 15 videos back.
Men så lägger han ju ut typ 2 nya per dag och jag har typ inte tid att kolla varje dag.
Fett ledsen :(
Och så måste jag kolla ikapp PH-avsnitt!
Herregud jag har fullt upp i mitt liv.
Längtar så mycket tills jag får börja kolla på anime igen börjar snart gråta...
 
För jag kan ju inte bara kolla ett avsnitt såhär i mellan alla pewdiepie videos.
Nä nä nä det går minsann inte för sig..
Detta är typ enda gången i mitt liv som jag har pli på mig själv.
Får absolut INTE kolla på anime innan jag kollar ikapp Pewdie.
Och det håller jag stenhårt!
Får absolut INTE äta chips.
Det håller jag aldrig.
Chips är mitt liv♥
 
Hittade en gammal festlista från 2011 i ett gammalt inlägg på min blogg och lyssnade igenom den lite.
NOSTALGIIIIIIIIII
Hade massa låtar av Skrillex.
De är ju fan riktigt bra!
Hade helt glömt bort det.
Borde lyssna mer på Skrillex.
Och det ska jag.
 
Superointressant inlägg jag fick till idag!
Bra jobbat!!
*Klapp på axeln*
*Sats på axeln*
 
Det var väl det jag hade att komma med idag.
 
Här har ni den skönaste låten universum någonsin skådat:
 
Flume – Sleepless
 
Sara som visade mig den.
 
HADEEEEE
Kul grej jag råkade skriva till Sara innan.
Krogen är tydligen det enda jag har i tankarna.
Hahahha sjukaste..
 
Såhär cool var jag idag!
Dock så var det inte jag som sminkade mig själv.
Juliaaaaaaaa gjorde det :)
 

Kommentarer
Postat av: Gargamel

Har du sett Attack on titan eller Hellsing Ova ultimate? Sjukt bra anime :)

Svar: Nääää det har jag inte! Men båda de finns med på min enormt långa lista med anime jag ska kolla på. Såatteee så småningom kommer jag se dem också :)
maattanenlisa.blogg.se

2014-11-04 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0